پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

كارنامه

1390/12/10 22:13
نویسنده : مامان پوریا
234 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتم كارنامه خانومي رو گرفتم ديدم نمره هاش از دم صفرن خيلي خوشحال شدم اخه من صفرو خيلي دوست دارم يادم مياد زماني كه دانش اموز بودم هميشه شاگرد اول كلاس مي شدم  ونمره هام هميشه 20 بودن گاهي اوقات خسته ميشدم تو برگه امتحان عمدا يكي دو سوالو اشتباه جواب ميدادم كه نمرم 18 بشه  علاقه خاصي به نمره 18 داشتم ولي از 19 خوشم نمي اومد نميدونم چرا ولي معلممون متوجه ميشد كه كلك زدم !!!نیشخند

از شوخي گذشته دخترم شاگرد ممتاز شده و همه ي نمره هاش خيلي خوبند  ممنون عزيزم  تو هم دختر همون ماماني ديگه!!دوست دارم عزيزم مباركهتشویقتشویق

اينم كارنامه ي خانومي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
11 اسفند 90 8:24
افرین منم همیشه شاگرد اول بودم حتی تو دانشگاه همیشه فکر میکرئم دنیای تنبل ها بهتره یا دنیای زرنگ ها... مخصوصا شبای امتحان که اونا بی خیال بودن و ما با استرس
محيا كوچولو
11 اسفند 90 22:02
به به آفرين چه كارنامه درخشاني! حتما آينده تم مثل كارنامه ات درخشانه، ولي خاله نمره اي بود هيجانش بيشتر بودها
مامان رها
13 اسفند 90 16:26
وای خاله جون کا رنامت مبارک باشه ایشالله رتبه اول دانشگاه هم بشی قربونش برم



ممنون خاله جون انشاالله براي رها جون
ghazalmoradi
14 اسفند 90 14:07
سلام خيلي خوشحال شدم كه نمرات نيلوفر به اين خوبي است انشاء الله به رتبه عالي علمي برسد باعث افتخار است و افتخار مي كنم به اين دختر گلم