پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

كوهنوردان فسقلي و ارتفاعات حنايي....!

1391/10/16 11:00
نویسنده : مامان پوریا
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام !

هفته ي گذشته بخاطر الودگي هواي اصفهان مدارس چند روز تعطيل شدولي نفس كشيدن همچنان مشكل...! ولي وقتي حسابي سرب خورديم گفتيم پاشيم بريم برره حالو هوايي عوض كنيم تا نفس كشيدن از يادمون نرفته .هواي اونجا واقعا بهشتي و ترو تميزه..كلي هوا خورديم و نفس چاق كرديم ...بابايي كه چندروزي بيمار شده بود حالش بهتر شدو سردردهاي منم بهتر شد ..روز اول تنهابوديم و من و نيلوفر جونم دوتايي رفتيم كوهنوردي تو ارتفاعات حنايي جاي همه ي دوستان و بابايي و پوريا خالي بود ولي عصر پنج شنبه زنگ زديم خاله و شوهر خاله والناجون هم اومدن برره و با اومدنشون پوريا جونم كلي به وجد اومد و باالنا جان هم بازي شد روز جمعه به اتفاق خاله اينا دوباره رفتيم كوهنوردي واز اونجا كه تفريح دسته جمعي يه چيز ديگست خيلي صفا دادو به بچه هاخيلي خوش گذشت برفها تقريبا اب شده بودند ولي اينقدر بود كه بچه ها بازي كنند و بابايي برف بخوره...! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

تارا
16 دی 91 12:56
کاش اینجا هم برف بیاد!!من برف میخواااام
mohsen
17 دی 91 0:35
سلام زندایی حالدون خوبس بابابرف خوشا به حالدون پوریا را ببوس دوستدار شما محسن دایی دایی وزندایی دوش دارمmohsensalmany@yahoo.co


مخلص شما پهلوون كوچولو
مامان ریحان جیگر
18 دی 91 12:47
واقعا تو این همه الودگی هوا بهترین کار پناه بردن به طبیعته
نگاری
19 دی 91 13:51
اخی جای منم خالی می کردین دیگه من عاشق کوه و کوهنوردی هستم ولی خوب فعلا که معافم راستی مامانی بابا ادرس وبلاگ پوریا رو چی می نویسی که هر دفعه من باید کای بگردم تا پیداتون کنم
مامان نفس طلایی
19 دی 91 18:13
چه با صفااااااااااااااا