پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

چي بگم...

1391/11/3 10:49
نویسنده : مامان پوریا
980 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام خدمت همه خوبين ؟

  • چي بگم........!از كجا بگم.......!خوب اول از پوريا بگم و اوضاع احوال اين روزاش....ازساعت7صبح پاميشه وخودش كارتون ميزاره مثلا پلنگ صورتي.باب اسفنجي .كارتون پله ماشينارو دوست داره ولي بيشتر از همه روزي 20بار پلنگ شولتي بقول خودش ميبينه ديگه سرسام گرفتم از بس تو گوشم صداي دوروددورود شنيدم و در حين ديدن كارتون سفارش صبحانه اونم روي مبل ميده كه مبادا تكون بخوره امروز به باباش زنگ زده و تلفني بهش ميگه كه بابايي زن ميخوام بابايي هم ميگه باشه 2تايي باهم ميگيريم و پوريا جوابشو ميدهو ميگه تو بيجاميكني..."مممممممممممممن زن ميخوام.
  • نيلوفر عزيزم هم همچنان درگير درسو مدرسه...و يه ماهي ميشه كه عضو تيم شنا شده و  دوسه روز پيش هم تو استخر پالتوشو دزديدن و من كه خيلي ناراحت شدم و از فكرش در نميام دوباره امروز رفتم فروشگاه و 130000تومن ناقابل سر همون پالتو قبلي واسش خريدم  لعنت خدا به هرچي  ادم خدانشناس دزدو كثيفه الهي بميرن ........چي بگم ولي از بعضي خرجاي اضافه خيلي زورم ميگيره اونم تو اين اوضاع قمردرعقرب گروني..........".
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدرهام جون
3 بهمن 91 9:17
واقعا درسته!!!!!!!!!عیب نداره تنتون سلامت باشه دوست جونم
رويا
4 بهمن 91 16:43
سلام حالتون خوبه؟ شاهين شهري هستيد؟ منم اهل ميمه هستم.


خوشبختم دقيقا منم همونجاييم كجاي ميمه ؟
تارا
5 بهمن 91 13:22
مامانی تنتون سلامت عب نداره به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیا آپم
رويا
8 بهمن 91 13:35
البته من عروسشون شدم.وزوان ازدواج كردم. وزوان جزو ميمه است ديگه درسته؟


بله درسته عزيزم ما هم همون دوروبر هستيم .موفق باشين
مامان رها
21 بهمن 91 15:47
سلام ممنون عزیزم از احوال پرسی هات همه خوبیم و خوشیم همون طور که گفتی سرم خیلی شلوغه حالا بیا دیدنمون یه کوچولو اومدم که بی خبر ازمون نمونید دوستون داریم یه عالمه هر چی بگیم بازم کمه