پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

تعطيلات...

1391/8/14 13:11
نویسنده : مامان پوریا
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خداراشكر اين چند روز تعطيلات هم با خوبي و خوشي تموم شدن و دوباره برگشتيم سر زندگي.

كلي پوريا و نيلوفر جونم هم زير كرسي خوابيدندو گرم شدند و دلشون نبود كه برگردندخونه ....

شب عيد هم دايي ها و خاله ها همه جمع شدن دور كرسي و خاطره ي شب يلدا زنده شدو خوش گذشت و روز عيد هم يه سر رفتم ويلا دايي محرم كه در همسايگي خودمونه و دايي زحمت كشيدند و  مارو دعوت كردند كوه ودر يه روز پاييزي زيبا هم خاطرات زنده شدن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تارا
14 آبان 91 13:36
سلام نه بابا ناز نکردم رمقی واسم نمونده که بخوام ناز کنم! میخواستم دیگه هیچ مشکلی نداشته باشه چون دوباره اومدنش خیلی مشکل میشه هم از طرف خانواده اون هم خانواده من
نگاری
15 آبان 91 17:44
سلام مامان پوریا
پوریا خوش به حالت تو هم کرسی دیدی هم زیرش خوابیدی
ولی من حتی یه بارم کرسی ندیدم و کلی هم دوست دارم ببینم


بفرمايين در خدمت باشيم
مامان محمدرهام جون
15 آبان 91 20:55
خوش به حالتون کرسی چقدر الان میچسبه به به .بووووووووس برای فرشته هاوان شالله همیشه به گردش وشادی باشید
مامان رها
17 آبان 91 8:36
خوشحالم که کلی بهتون خوش گذشته و سلامتید عجب کرسیه قشنگی دارید من تا حالا زیر کرسی نرفتم نمی دونم چه حسی داره ولی معلومه که صمیمیت دورش خیلی کیف می ده