پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

ماجراي امروز فسقلي ...

1391/7/11 22:56
نویسنده : مامان پوریا
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عرضم به حضور شما كه بعد از چند وقت كه تصميم گرفته بودم پوريارو ببرم عكاسي امروز يه تكوني به خودم دادم و اول فسقلي رو بردم ارايشگاه تا بقول پوريا عمو شكلاتي يه دستي به سرو رو سبيلش بكشه  خداراشكر كار صفا دادن پوريا بخيرو خوشي تموم شد و برعكس هميشه كه ارايشگاهو رو سرش ميذاشت پسر خوب و ارومي بود حالا نوبت به عكاسي رسيد دونفر مامور خندوندن اقا پوريا شدند كه متاسفانه لبخند به لباي خوشگلش نميومد و هر چي قربون صدقش رفتم كه بخنده فايده نداشت كه نداشت تازشم اخم ميكرد و مردونه مي گفت: ميميخندم

تو راه بازگشت بخونه هم هر چي سعي كردم ازش دوتا عكس خوشگل بگيرم نميزاشت و پشتشو به من ميكرد و مي گفت عكس مي ميخوام شكلات مي خوام خلاصه اينكه امروز روز عكاسي نبود و فسقلي از دنده چپ پا شده بودو من بي خبر از همه چي...؟ عكساشو ببينين :

 

 

 

 

 

ولي بالاخره  گرفتمت هوررررااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

محیا کوچولو
12 مهر 91 13:05
آخه چرا همکاری نمیکنی پسرچی؟!
نایسل
12 مهر 91 13:31
ای پسر زبللللللللللللللللللللللللللل
نایسل
12 مهر 91 13:31
ههههههههههههههههههه مینویسممم جیگرککککمممم
مامان نفس طلایی
12 مهر 91 18:29
ای جان
نایسل
14 مهر 91 0:44
آره بنده خدا منم کلی ناراحت شدمم
نایسل
14 مهر 91 0:45
هیچی نیست واسه لاغری دوست دارم عمل کنم


بابا بي خيال تپلي هم عالمي داره
نایسل
14 مهر 91 0:46
فدای خنده هات عشقممم
نایسل
14 مهر 91 0:47
خاله جون احمد
16 مهر 91 13:19
عزیززززم چقدر موهات قشنگ شده خوب باید یه وقتایی به مامان ثابت کنی مردی دیگه نه مامان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محمدرهام جون
16 مهر 91 16:01
عزیزم آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما فسقلیها گویا همتون با عکس مخالفید!!!!!!!!!!!!!
مامان ريحان جيگر
17 مهر 91 8:08
اي وروجك شيطون بلا اصلا بچه ها همشون همين جورين.تا ميخواي ازشون عكس بندازي بدتر شيطنتشون گل مي كنه و نميذارن