پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

حكايت اين روزها...

1391/6/20 12:31
نویسنده : مامان پوریا
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام "

تعطيلات تابستون هم داره تموم ميشه وخاطره ي تلخي از اين روزها تو خاطر ما موندولي بقول شاعر:

 در دايره ي قسمت ما نقطه ي تسليميم       

"لطف آنچه تو اندیشی، حکم آنچه تو فرمایی"

ولي باز هم خدارو شكر ميكنم بخاطر همه ي بزرگيش ...

   پهلوون ما هم روز به روز قلدرتر ميشه گاهي اوقات من و اجي هم از دستش مفصل كتك ميخوريم ! تقريبا همه ي كلماتو ياد گرفته و مرتب زير گوش من وزوز ميكنه! بلبل زبون وقتي حرفشو گوش نميديم بهمون ميگه اعشاب پوريا خولد كلدينا (اعصاب پوريارو خورد كردينا).....!مي بينيد ترا خدا از حالا تا كي اين پسره اعصاب معصاب نداره ...؟عصبانی

نيلوفر هم اين روزهاميره استخر براي اموزش شنا تا انشاالله تا مرحله ي تكميلي ادامه بده "تشویق

حال و روز ما هم شكر خدا بد نيست...از دادگاه مادگاه هم هيچ خبري نيست بجز يك جلسه اي كه موقع سفر ما به مشهد تشكيل شده بود و خانم از قبل بي حياتر و پرروتر تشريف داشتن...!  شیطانشیطان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باران قلنبه
20 شهریور 91 0:59
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
همسرم، همه ي هستي ام
20 شهریور 91 12:17
آره عزيزم پست حكايت اين روزها .... --------------------- گلم فدات، تونستم بخونم. به اون پسر فنجوليت بگو خاله ميگه از حالا اعصاب نداري؟ در ضمن بهش بگو، فداي تو بشم با اون زبونت كه اعشابتو خولد كلدن. از طرف من به نيلوفر جان هم تبريك بگيد حتماً موفق ميشه. بوس بوس
مامان نفس طلایی
20 شهریور 91 16:59
خدا رو شکر همه چی مرتبه ... من از ایشون اطلاعات خاصی ندارم و باهاشون هنوز رابطه ندارم
مامان محمدرهام جون
20 شهریور 91 23:56
سلام دوست من خوبی؟ وای پهلوون کوچولو مامان وآجی رو با کیسه بکس اشتباه گرفتی،کمی ملایمترخاله جون نیلوفرعزیزم ان شالله که مدرک غریق نجاتیتم بگیری. دوست مهربونم تولدت مبارککککککک الهی سالیان سال سایه پرمهرت بالای سر بچه های نازت باشه وهمیشه تندرست باشی.
تارا
21 شهریور 91 9:53
چه شیرین حرف میزنه این پوریا مامان من فکر کردم همه عکسارو دیدن پاکشون کردم ایشاالله پست بعدی
مامان رها
24 شهریور 91 9:08
ماشالله به این پهلوون پنبه قلدری نکن خاله سر مامانی که هنوز یه غم تو دلش هست گناه داره نازش بده و نوازشش کن اون بهترین مامان دنیاست برای تو