پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

خداحافظي با سال 90

1390/12/26 22:28
نویسنده : مامان پوریا
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

"سال 90 هم با تمامي  فراز و نشيبب هاو خاطرات خوب و بدش گذشت و دو سه روزي بيشتر به اخر سال نمونده.   اميدوارم سال جديد براي همه پر بركت و سرشار از خيرو نيكي باشه"

شلک های محدثه

واما سالي كه گذشت براي خودم سال تنهايي و بي مهري اطرافيانم بود بي مهريهايي كه  تمامي وجودم رو سوزوند و خاطرات تلخ اون روزها تا سالهاي سال از ذهنم  پاك نميشه ولي  برخي ازاين مسايل باعث شد ادمهاي دوربر خودمرو بهتر بشناسم ادمهايي كه بين زبون و دلشون يه دنيا فاصله بود  و هميشه دم از ر فاقت و معرفت ميزدند و جواب خوبيرو با تمام وجودشون با بي معرفتي دادند  ولي خوشحالم از اينكه دوست و دشمن خودمرو شناختم و كسانيرو كه تحملشان برايم سخت بود رو از زندگيم حذف كردم و حاصل اون يه زندگي توام با ارامش و صميميت شد تا كور شوند انهايي كه نمي تونند ببينند!  و  خوشحالم از اينكه سال جديد تو راهه و به بهانه اي ميتونم دل شكستمو تسلي بدم و گوشه اي از غمهامو به دست فراموشي بسپارم

 

شلک های محدثه 

 پسرم و دختر گلم  : دوست ندارم در اينده وقتي بعضي از مطالب وبلاگرو  ميخونيد ناراحت بشيد و وبخاطر من  غصه بخوريد منو ببخشيد اگر گاهي اوقات غمهامو تو وبلاگتون مي نويسم.  براتون دعا مي كنم هيچ وقت دوروبر شما از اين ادمهاي دورو و نا رفيق نباشه  وخدا هميشه يارو ياورتون باشه اگر ياد خدا تو زندگيمون باشه  اين مسايل پيش پا افتاده نمي تونند مارو نا اميد كنند.

  با بهترين ارزوها براي دو نفسم نيلوفر و پوريا دوستون دارم

شلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رها
28 اسفند 90 7:39
عزیزم خدا رو شکر که بدی ها،آدم های بد، مشکلات بد و همه همه همه بدی هاو چیزهایی رو که اذیتت می کرد رو دور می ندازی و زندگی را برای سالی نو با شکوه و پاک شروع می کنی اصلا به گذشته فکر نکن و برای آینده با بچه ها و بابایی آماده باش می بوسمت از راه دور
مامان رها
28 اسفند 90 7:42
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . . پیشاپیش عیدتان مبارک . . . اس ام اس تبریک نوروز ۹۰، اس ام اس مخصوص سال نو، نه زمستانی باش که بلرزانی و نه تابستانی باش که بسوزانی بهاری باش که برویانی … . . عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را . . . عید حقیقی را کسانی درک میکنند که با یک چشم بر گذشته بگریند و با چشم دیگر به آینده لبخند بزنند . . .
مامان پارسا
7 فروردین 91 12:38
عیدشما مبارک عزیزم سال خوبی داشته باشید شما و همسر و دختر و پسر گلت و همه کسانی رو که دوست دارید و دوستون دارن.
مامان رها
19 فروردین 91 15:40
سلام کم پیدایی کجایی نکنه هنوز تو عید و دید و بازدیداشید بابا منتطرتونیم زود بیاین
مامان نفس طلایی
20 فروردین 91 23:42
عزیزم عیدت مبارک خوبی ؟ چرا اپ نکردی ؟