پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

بي قرارتم امام رضا...

1391/5/26 11:38
نویسنده : مامان پوریا
294 بازدید
اشتراک گذاری

 

مشتاقي و مهجوري دور از تو چنانم كرد ............كز دست بخواهد شد پاياب شكيبايي

دلم تنگه اقا ...دلم تنگه ...دلم داره پر پر ميزنه واسه حرم با صفات ....واسه ايوون طلات ...واسه پنجره فولادت ...واسه صداي پر زدن كبوترات ...صداي فواره ها ...صداي نقاره ها ...دلم مثل كبوتراي حرمت پر كشيده تو حرمت اگه قسمت بشه هفته ي ديگه ميام به پابوست تانذرمو  ادا كنم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل جون
26 مرداد 91 14:35
ایشالا قسمتتت شه بری دلت اروم شه


انشاالله كه قسمت شما هم بشه اگه طالبشي
تارا
27 مرداد 91 18:28
واییییییییییییییییی نگو که دلم از اینجا داره واسش پر میزنه دلم خیلی هواشو کرده
همسرم، همه ي هستي ام
28 مرداد 91 8:23
خوشا به سعادتت
من هم حرم امام رضا رو بينهايت دوست دارم. خانمي رفتي اونجا از امام رضا بخواه منم بطلبه.
به جاي ما هم زيارت كن، گلم.


انشا الله اگه قسمت بشه نايب الزياره هستيم از طرف همه ي دوستان