پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

افطاري لذيذ

1391/5/21 13:17
نویسنده : مامان پوریا
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام !همه خوبين؟عبادات همه قبول باشه"

 چهارشنبه واسه افطار كله پاچه رو درست كردم و راه افتاديم بسمت ويلامون ...نزديك افطار رسيديم بابايي تو باغمون چاي اتيشي رو درست كرد و من هم سفره ي افطارو تو حياط چيدم.چقدر لذت بخش بود جاي همه دوستان خالي بود! هر وقت به ويلامون ميريم كلي روحيه و انرژي ميگيريم و بچه ها هم نفسي تازه ميكنند هواي خيلي خنكي داره باور ميكنيد اگه بگم شبها گاهي وقتها سردمون ميشه ومن يواشكي بابايي تو اتاق بخاري روشن ميكنم اخه من خيلي سرماييم! اونشب نيلوفر و پوريا تو حياط حسابي بازي كردن.فرداي اونروز هم واسه افطاري اش كشك درست كردم و رفتيم خونه مامان جون اينا افطارو دور هم خورديم .و براي احيا نيلوفر با زهرا دختر خاله رفتن مسجد محل و من هم با پوريا تو خونه مونديم و احيارو تو خونه پاي تلويزيون گرفتم براي روز جمعه هم افطاري دايي محرم و عمه رو دعوت كرديم. دوباره سفره افطارو تو حياط پهن كرديم وچاي اتيشي و ...وااااي چه مزه اي داد  و عمو اينا هم رسيدن وافطارو دور هم خورديم  دوست دارم چند تا عكس از  حياط ويلامون بزارم اما چون هنوز نيمه كارست  عكسا قشنگ نميشن .انشاالله تكميل كه شد عكسشو ميزارم

اينم گلهاي افتابگردون باغ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
21 مرداد 91 12:57
وای چه با صفااااا.... ممنونم از لطفت و التماس دعا
مامان پارسا
22 مرداد 91 7:42
خیلی قشنگه
ایشااله همیشه به شادی و افطاری دادن و رفت و آمد با اقوام ...
این گلهای آفتابگردون مال خودتونه؟


ممنونم بله گل هاي حياط ويلامونه
سمانه(مامان محمدرهام)
22 مرداد 91 23:32
ان شالله همیشه شاد باشید عاشق آفابگردوناتون شدم خیلی نازن