پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

خبر گزاري ايسنا

1391/5/11 14:42
نویسنده : مامان پوریا
306 بازدید
اشتراک گذاری
 

دستگيري زني كه براي انتقام، كودكان خانواده همسرش را كشت

 13-350.jpg
 
» سرویس: اجتماعي - حوادث

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين‌شهر و ميمه استان اصفهان از دستگيري زن جواني كه به دليل اختلاف با برادرشوهرش اقدام به مسموم‌كردن فرزند چهارساله وي و سه كودك ديگر از بستگان شوهرش كرده بود، خبرداد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، سرهنگ غلام‌عباس بلفكه با بيان اينكه حدود يك ماه پيش يك كود ك خردسال در حالي كه پدر و مادرش در سفر حج بسر مي‌بردند به طرز مشكوكي در يكي از بيمارستان‌هاي شاهين‌شهر استان اصفهان فوت كرد گفت: تحقيقات پليس حاكي از آن بود كه پدر اين كودك پيش از اين كه به اتفاق همسر خود به سفر حج عزيمت كند پسر چهار ساله خود را نزد پدر و مادرش گذاشته‌اند اما چند روز بعد اين كودك به طرزي مشكوكي مسموم و در نبود پدر مادر خود فوت مي‌كند.

وي با بيان اينكه شش روز بعد در مراسم ختم اين كودك، سه كودك خردسال ديگر اين خانواده نيز به طرز مشكوكي مسموم و به بيمارستان منتقل شدند گفت: خوشبختانه با اقدام سريع پزشكان اين كودكان به حيات دوباره باز مي‌گردند.

انگشت اتهام به سوي همسربرادر

بلفكه با بيان اينكه موضوع مسموم‌شدن كودكان خردسال با پيچيدگي خاصي از سوي كارآگاهان پليس آگاهي شاهين‌شهر دنبال مي‌شد اما تحقيقات به كندي پيش مي‌رفت گفت‌: با وجود تحقيقات هيچ اثري از عامل يا عاملان اين جريان وجود نداشت تا اين كه با بازگشت پدر كودك فوت شده از سفر حج و بيان حقايق پشت پرده تحقيقات پليس وارد فاز جديدي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين‌شهر و ميمه با بيان اينكه اين شخص با حضور در پليس آگاهي شهرستان عامل اصلي قتل فرزندش و مسموم كردن سه كودك خردسال ديگر را همسر برادرش به نام «نازنين» عنوان و از او اعلام شكايت كرد گفت: پدر كودك فوت شده براي اثبات ادعاي خود عنوان كرد، از آنجايي كه خانواده‌ام و بخصوص پدرم همواره با ازدواج برادرم با اين زن مخالف بودند و رابطه خوبي ميان خانواده‌ام و اين زن وجود نداشت، اين زن در نبود من و همسرم بدليل حسادت اقدام به قتل پسرم و مسموميت دو كودك ديگر از بستگان نزديكم از جمله كودك خردسال خود كرده است چرا كه در جلسه ختم فرزندم تعدادي از افراد فاميل شاهد آن بودند كه اين زن به سه كودك خردسال مسموم شده كه يكي از آنان فرزند خودش بوده خوراكي داده است.

مسموميت كودكان براثر خوردن متادون

بلفكه در ادامه با بيان اينكه با اظهارات فرد شاكي، تنها مظنون به قتل پرونده به نام «نازنين» با هماهنگي قضايي دستگير و تحت مراقبت قرار گرفت، افزود: براساس گزارش پزشكي قانوني مشخص شد كه سه كودك مسموم شده و كودك خردسال فوت شده بر اثر مصرف خوراکي متادون مسموم شده‌اند.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين‌شهر و ميمه افزود: با كشف اين موضوع ماموران به تحقيقات خود ادامه داند تا اين كه دريافتند يكي از دوستان اين زن مظنون به قتل در داروخانه كار مي‌كند و از انجايي كه احتمال مي‌دادند اين فرد دارو را از طريق او تهيه كرده باشد، او را مورد بازجويي قرار دادند كه اين زن ابتدا منكر فروش دارو به دوستش شد اما در نهايت لب به اعتراف گشود.

وي با بيان اينكه متهم رديف دوم در اظهارات خود عنوان كرد كه حدود دو ماه پيش نازنين به بهانه اين كه قرار است با شوهر خود به مسافرت بروند و شوهرش به اين دارو نياز دارد خواستار تهيه دارو براي او شد و وي نيز مقداري براي او تهيه كرده است، گفت: در تحقيقات صورت گرفته متهم منكر خريد دارو از دوستش بود اما در مواجهه با دوستش چاره‌اي جز اعتراف نداشت و اعتراف كرد كه دارو را براي شوهش خريداري كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين‌شهر و ميمه افزود: شوهر اين زن در بازجوي‌ها گفت تاكنون همسرش براي او نه تنها دارو نخريده بلكه اصلاً او نيازي به اين ندارد كه همسرش براي او دارو تهيه کند.

بلفكه با بيان اينكه اين زن با توجه به مستندات و شواهد و نظريه پزشكي قانوني كه حكايت از قاتل بودنش داشت چاره‌اي جز اعتراف نداشت افزود: متهم انگيزه خود از انجام اين عمل را داشتن كينه از خانواده همسرش اعلام كرد

فرمانده انتظامي شاهين شهر و ميمه درپايان گفت: با تكميل شدن پرونده متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و با قرار صادره به زندان منتقل شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

همسرم، همه ي هستي ام
11 مرداد 91 12:50
زنيكه ي عفريته ي كثيف اين بچه هاي مظلوم چه گناهي كرده بودند؟ فكر ميكردي با وجود اينكه اين غلطا رو بكني دوباره ميتوني راست راست تو خيابون راه بري و انگار كه هيچ اتفاقي نيفتاده. كور خوندي. آهه مامانه اين بچه ها دامنتو گرفت.
نایسل خانم
11 مرداد 91 13:13
معنی وقتی خدا روشو از کسی برگردونه رو خوب فهمیدم
میشه این نه این دنیا نه اون دنیا چقدر بدبخته اون

الهی خد ا به مادر اون بچه صبر بده



نايسل عزيز در جواب نظر قبلتون كه گفتين نبايد ابروي كسيرو برد خواستم بگم اگه شما هم كودك 2 سالتون تا پاي مرگ ميرفت اونهم بخاطر كينه ي كسي كه ربطي به خانواده ي من نداشته و فقط ميخواسته خواهرمو بسوزونه وجلو چشت پرپر شدن بچتو ميديدي بدونه اينكه به كسي بد كرده باشي از اعماق دلت ميسوختي من ادم خدا ترسيم ولي اين ادمي كه شما دلسوزشي هنوز هم توبه نكرده و هنوز هم به همه تهمت ميزنه خداييش من كه متادونو با بتادين اشتباه مي گرفتم تو دادگاه گفته بود اينا همشون متادونين و بعدهم اگاهيو ريخت سرمون ووقتي مامورا اومدن تو خونه و چششون به قران و سجاده افتاد خجالت زده برگشتن اين جونوريه كه شما نگران ابروشيد
مامان پارسا
12 مرداد 91 5:47
با این تعاریفی که بالا برای یکی از دوستان نوشتی بابا اعجوبه ایه برا خودش ... واله ما از 1 کیلومتری پلیس ببینیم می ترسیم حالا اون چه جوری هنوز هم مقاومت می کنه نمی دونم ...
تارا
12 مرداد 91 13:55
سلام مامان خوب کردی کسی که یه همچین کاری میکنه اگر ترس از خدا و آبرو این چیزا داشت این کارو نمیکرد من هنوز هم نمیتونم بهش فکر کنم تو ذهنم نمیگنجه!
محيا كوچولو
12 مرداد 91 14:29
سلام خاله ما چند وقت سفر بوديم الان جريان حوادث رو ديدم واقعا چقدر وحشتناك بود خدا رو شكر كه حقيقت مشخص شد اگه ميشه رمز مطالب را برامونبفرستيد
مامان نفس طلایی
14 مرداد 91 1:02
خدا رو شکر که جای حق نشسته
مامان ریحان جیگر
14 مرداد 91 3:28
خدا خودش حسابشو بذاره کف دستش . خیلی خیلی ناراحت شدم از این ماجرا. واقعا به حق این شبهای عزیز خدا خودش همه رو از شر شیطان صفتان حفظ کنه. اگه دوست داشتین به منم رمز بدین
مامان نفس طلایی
15 مرداد 91 17:29
سمانه(مامان محمدرهام)
17 مرداد 91 3:06
خدا هممون رو از شر شیطان رجیم ولعین محافظت کنه.آمین