پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

نظرتون چيه ....؟

1392/9/4 12:38
نویسنده : مامان پوریا
764 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وهزاران دروود خوبين ؟ما مثل هميشه خوب خوبيم ..اميدوارم همگي شما هم خوبو سلامت باشين

.به نظر شما ما يعني من و دختر خاله النا ميتونيم با هم اينده اي داشته باشيم ؟در نگاه اول هر دو مظلوم به نظر ميايم ولي ....بعد از كمي تفكر و تعمق ملت در مي يابند كه نه تنها به هم نميايم بلكه ممكنه در سا لهاي اتي سايه ي همديگه رو با تير بزنيم خوب اين بحث و نميشه تو يه پست گنجوند چون بي نهايت وقت ميبره ولي خلاصه كنم از دورا دور دلمون واسه هم ميتپه وبراي همديگه پرپر ميزنيم ولي وقتي به وصال هم ميرسيم اين پسر خاله كه من باشم هي وهي النارو پشت درو كنج اتاق ميچزونم و دختر خاله هم كم نمياره دهنشو باز ميكنه و انچنان جيغ هاي بنفش و قرمزي ميكشه كه اتش نشانها به كمك ميان كه مبادا......؟؟؟؟؟؟؟؟حالا تو اين عكس النا از من كوچيكتره ولي در واقع 5ماه از من بزرگتره ....خوب نميشه بايد كيس بهتري انتخاب كنم اين كه ميشه ننه ي ما.. !!.اگه خاله بفهمه پدرمونو در مياره بابا بي خيال... ازدواج عجيب غريبي ميشه ...!

دختر خاله يكي واسه تو يكي واسه من ...

.خدارا چه ديدي شايد همه چي عوض شد پس تا اينده بدروود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحانه ترجانی
8 آذر 92 22:44
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسل ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شه حتما از خوندن اینها لذت میبره. حتما علاوه بر اینها برای اینده این عسلک برنامه ریزی هایی هم کردید.من هم یه پیشنهاد دارم. بیمه تامین اتیه برای کوچولوتون. اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید ایمیلی یا تلقنی با من تماس بگیرید. من نمایندگی بیمه دارم اما علاوه بر اون پایان نامه کارشناسی ارشدم هم همین موضوع بوده.. ضمن اینکه به خاطر علاقه دیوانه واری که به بچه ها دارم تمرکز کاریمو رو بچه ها گذاشتم که ایشاله اینده روشن تری براشون رقم بخوره ریحانه ترجانی 09123351180و66927015