پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

دادگاه كيفري....يكسال بعد ...!!!

1392/6/4 11:28
نویسنده : مامان پوریا
519 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام

بالاخره بعد از يكسال ..جلسه ي دادگاه در شعبه ي 17دادگاه كيفري اصفهان تشكيل شد در اين جلسه 4شاكي پرونده ومتهم نازنين حضور داشتند و5قاضي ونماينده ي دادستان استان اصفهان بر كرسي قضاوت نشستند ....

باز جويي ها از فريدون باباي فردين مرحوم شروع و به نوبت فرزانه مادر فردين وپرويز باباي پارسا و بالاخره باباي پوريا پشت ميز محاكمه رفتند واظهارات خود رابيان نمودند چون امروز جلسه فقط با شكات بود ماماني به اين جلسه دعوت نبود ولي چون خيلي دوست داشتم در جلسه باشم به همراه بابايي به دادگاه رفتم..البته مانع رفتن من به داخل جلسه شدند ولي وقتي گفتم تنها شاهد پرونده ي پسرم هستم اجازه دادند وارد شوم ولي به شرط سكوت اختيار كردن ...."

نوبت به نازنين كه شدپشت ميز محاكمه قرار گرفت وهر چه ما رشته كرديم او پنبه كرد (ولي بخيال باطل خودش )...منكر همه چي شد حتي مسموميت فرزند خودش.....

وكيل نازنين اقاي اتش كه از بهترين وكلاي اصفهان هستند روي اين پرونده بود ..واقعا اقاي با شخصيت ومحترمي بودند به محض اينكه پشت ميز قرار گرفتند از همه عذر خواهي كردند وبه باباومامان فردين تسليت گفتند واظهار تاسف كردند وحتي گفتند اگر من هم روي اين پرونده نمي امدم دادگاه يك وكيل تسخيري تعيين ميكرد....خلاصه بعد از 2ساعت قاضي دستور 15دقيقه تنفس دادند وبعد از ان پس از شور قضات جلسه به وقت ديگري موكول شد چون وكيل متهم اصرار زيادي داشت كه شهود حتما احضار شوند ....ولي برگ برنده ي اين جلسه دست ما بود....

به اميد خبرهاي بهتر البته اگه جلسه ي بعد يكسال ديگه نباشه.....

وكيل پرونده اقاي قشلاقي وبابايي وسمت ديگه پدرومادر نازنين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

تارا
8 شهریور 92 13:17
سلام خیلی وقته تو فکرتون بودم واسه همین جلسه دادگاه! یادم بود که گفته بودید این موقع ها برگزار میشه ایشاالله که به سزای عملش برسه این خاک بر سر شیطونه میگه بیام خودم خفه اش کنماااا خوب زدی بچه بی گناه مردم رو کشتی!دیگه چه حرفی میمونه یا چه دفاعی؟؟؟؟؟؟
nira
18 شهریور 92 12:07
ممنونم بابت رمز خیلی ماجرای بدی بود خدا ازش نگذره امیدوارم به اون چه سزاشه برسه واقعا که به بعضی ادما حتی نمی شه گفت وحشی