پورياپوريا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

پوریا پهلوووون کوچولو

خونه تكوني....

1391/11/30 13:42
نویسنده : مامان پوریا
826 بازدید
اشتراک گذاری

سلام "

اين هفته خونه تكوني رو شروع كردم شايد يه كم زودتر از سالهاي قبل و دليلش هم  اينه كه امسال ويلا برره هم نظافت داره وكارهاي ماماني چند برابر شده وبقول معروف هر كه بامش بيش برفش بيشتر "عيد گذشته بخاطر فشار كار ماماني بيمار شد ولي امسال گفتم اروم اروم كارهامو شروع كنم تا اذيت نشم و واسه عيد انرژي داشته باشم انشا الله .........

خوب اول طبق عادت هميشگي از اتاق نيلوفر جون شروع كردم Phil 35

وبعداتاقاي ديگه...  شکلکهای جالب و متنوع آروین  شکلکهای جالب و متنوع آروین

..وفردا هم واسه اشپزخونه  يه كمكي گرفتم  شکلکهای جالب و متنوع آروین ......

.تابعد خدا نگهدار اگه جوني باشه كه بيام بنويسم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدرهام جون
30 بهمن 91 13:36
آفرین مامانی مدبر وزرنگمنم باید شروع کنم ولی حسش نیست
مامان ریحان جیگر
1 اسفند 91 13:24
خدا قوت، خیلی خوبه که زود شروع کردی که آخرش هم برای استراحت فرصتی باقی بمونه
تارا
3 اسفند 91 20:11
مامانی من خصوصی نداشتماااا در اولین فرصت رمز رو میذارم الان حالم خوب نیست
تارا
4 اسفند 91 0:37
سلام با پستم رو باز کردم با همون رمز قبلی شما بودید چی کار می کردید؟
محيا كوچولو
5 اسفند 91 1:41
خوب بچه ها كمك ماماني كنيد تا زودتر خونه تميز بشهمثل من